PLC

Biblioteket på Klarup Skole

Her kan du komme og låne mange forskellige spændende bøger.  Her er sjove bøger, uhyggelige bøger, fagbøger om f.eks. håndbold, hunde og skak, eventyr og bøger af netop din yndlingsforfatter eller den serie - du synes bedst om. Du kan også finde inspiration til opgaver du skal skrive - f.eks. projektopgaver. Der er forskellige udstillinger med temaer og nye bøger. Nogle gange kan du være med til at ønske, hvilke bøger der købes ind til biblioteket - så du kan blive den første til lige netop at læse din yndlingsbog!

Du kan læse for at få en oplevelse - du kan læse for at lære noget mere - du kan læse for at blive en bedre læser -du kan læse for at lære dig selv bedre at kende - du kan læse for at øve din hukommelse og koncentration - du kan læse for at blive bedre til at slappe af - du kan læse for at få et større ordforråd og mere viden om verden… Ja i det hele taget, så er det sundt og godt at læse!

Biblioteket har en masse forskellige bøger -MEN biblioteket har også købt adgang til online-portaler, hvor du uanset hvor du befinder dig - kan logge ind med dit unilogin og læse eller høre en spændende historie - Prøv f.eks. portalerne Læs Løs.dk - eReolen go eller Gyldendal fagbog.dk

Du har mulighed for at søge på bøgerne på skolens bibliotek samt holde øje med dit barns lån af bøger.

Skolens bibliotek